Sí, ja ho sabem. Hem dit amb els cinc sentits i ens falta el tacte... Però bé, no tot ho posarem nosaltres ;D
I recordeu, més enllà de la Bassa també hi ha activitats per gaudir de la cultura asiàtica:
Exposició
30 anys, 30 artistes
El film El meu veí Totoro compleix 30 anys. Per celebrar-ho, uns quants artistes i creadors d’animació i il·lustració reconeixen la inspiració de l’obra de Hayao Miyazaki i ho mostren en aquesta selecció de treballs.
Exposició comissariada per Jordi Pastor i Reinaldo Pereira. Amb la col·laboració del Festival Norcturna Madrid.
Espai Josep Romeu de la Biblioteca Joan Triadú, de l’11 al 20 de juliol
DL, DC i DV, de 15h a 20h | DT i DJ, de 10h a 13:30h i de 15h a 20h
Presentació del llibre Stephen Show!
Stephen Show! El cine espectáculo de Stephen Chow és el quart llibre publicat pel festival i el primer editat a tot el món dedicat a Stephen Chow, la més important estrella còmica del cinema xinès i Hongkonguès.
Dimarts 17 de juliol, a les 14:00 h, al Casino de Vic.
Conte infantil d’ombres xineses
La llavor
Inspirats en els contes xinesos El test buit i Tiki, la companyia Rondallaire ens explicarà històries que parlen del passat, de la seva importància i del seu pes feixuc, mirant el futur com un espai ple de possibilitats. Els protagonistes hauran de triar què es queden del passat i què deixen per caminar cap al futur.
Dijous 19 de juliol, a les 17.00 h, al Museu de l’Art de la Pell.