Nous col·laboradors
El certamen suma noves complicitats en el treball que realitza habitualment amb entitats i empreses locals: l’associació Vic Comerç, amb la participació de l’Escola d’Art de Vic, convertirà els carrers propers a la Bassa dels Hermanos en un Chinatown! D'altra banda s’editarà una targeta Vic Comerç perquè persones convidades, acreditades i Nitòmans tinguin avantatges en els establiments vigatans i s’activaran accions de promoció i participació conjuntes entre Vic Comerç i el Festival.
També s’incorpora com a empresa col·laboradora Cervesa del Montseny. Aquesta casa de cervesa artesanal instal·lada a la comarca llançarà una edició especial per al festival: la Nitòmana.
Durant el mes anterior al festival, el Més Nits tornarà a omplir els Centres Cívics de Vic i altres espais amb una programació de tallers i activitats. I, en col·laboració amb el Consell local de cooperació de Vic, el programa del festival inclourà de nou un cicle de films documentals de temàtica social i debats posteriors amb experts.
Suport als joves cineastes catalans
El Festival Nits manté el seu compromís amb la jove creació cinematogràfica a Catalunya i ha anunciat a la roda de premsa la finalització del film Meiying MG-01, nou curtmetratge d’Adrià Guxens. El festival és coproductor associat del projecte i l’acompanyarà també en la seva difusió internacional. L’obra de Guxens, que ja va presentar el seu curt Bittersweet Memories a Vic l’any 2016, es caracteritza pel seu caràcter oníric i per inspirar-se en l’estètica i la cultura orientals.